Monday, May 18, 2009

Jalan - jalan ke PD

Masa untuk balik. tepat 6.30pm kami sekeluarga berangkat pulang. atas cadangan anak perempuan aku , kami ke Melaka. sampai Melaka pukul 9.00pm



anak aku lepas mandi. marah betul aku nak ambil gambar dia



masa untuk makan.bawa bekal dari rumah. dekat pasar aku beli tempoyak masak lemak dgn ikan keli . masak nogorilah katakan.dah lama tak makan.




lepas mandi , dapat makan sedap. anak lelaki aku tu maintain. kedekut aku nak tangkap gambar dia ,, selalu dia bagi punggung je. Dia kata gambar dia mahal.





Baru sampai PD. dah lama ku tak pegi PD. Aku pegi pun pada tahun 1989. bayangkan tu. banyak sangat perubahannya.






saat mandi manda








santai..............




tengok anakku tu . tak habi-habis naik main.







senja indah di PD






tak habis-habis dengan lagak mcm model dia. anak aku yg bongsu tu pun sama naik.




posing lagi




yg sorang dengar radio. sorang lagi posing.





anak aku yang bongsu tu tak nak duduk kat belakang.dia nak duduk kat
depan jugak dengan akak dia. itu yg bergaduh tu.







turun jambatan stesen komuter








naik jambatan stesyen komuter












nak makan pun sempat posing lagi














Hari ni aku sekeluarga bercadang ke PD. sebenarnnya aku tak suka sangat mandi
di pantai , nanti muka hitamlah. tapi anak aku kata minggu lepas dah ke sungai.
aku ikut jelah janji ada orang bawa. sebelum pergi anak aku makan dulu .







penuh perasaan makan. kawan lelaki anak perempuan aku.kawan je tau....
















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina