Monday, May 18, 2009

Santai di hari minggu




masak lempeng kelapa menu petang hari.




bancuh dengan air garam. kacau sebati







Campur tepung gandum dengan kelapa.



Inilah hasilnnya, makan dengan sambal udang.






bersantai tengok vidoe slumdog millioniare






lapar sangat sampai tak ingat dunia.






wajib ada kicap dgn sayur. kalau tidak anak aku tak selera makan.









mesti ada prickly heart, kalau tidak gatal satu badan.









mandi manda suka ria











suka betul dapt main air













pening kepala aku, kat mana nak campak surat khabar ni.








menu pertama .masak sup taugeh dgn tahu. cuaca panas katakan.







menu kedua sambal udang







biasa, apalagi ikan kembung goreng.





bawang merah mesti tumbuk. kalau tidak tak sedap sambalnnya.




saat memboringkan , nak tunggu masa mandi












tahu je aku nak ambil gambar dia, anak aku ni nampak aku tangkap gambar dia tanpa persetujuan dia mesti bengang punya.







kucing tu nak makan pun tak senang.







dia tunggu je kucing datang makan perut ikan tu. kalau ikut aku memang tak nak bagi, sebab kucing tu jahat, selalu curi ikan aku.


menu makan tengahari

sambal udang
taugeh tumis air
goreng ikan kembung






dah kenyang makan tertonggeng pulak








makan sambil tengok cerita kartun.







lapar sangatlah tu.























Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina