Tuesday, May 26, 2009

masa untuk bersantai hari Sabtu , Ahad dan Isnin



main sorok-sorok pulak kita nak tangkap gambar dia.







happynya duduk atas troly. masa ni





tunggu komuter hendak ke Port Klang.






Petang Ahad aku dan firdaus ke Billion. shopping barang dapur. masa angin dia baik bolehlah duduk atas troly. kalau tidak merayau sakan.






main-main ditepi jalan taman kem kat rumah ayah. sementara menunggu teksi datang.







Firdaus nak tunjuk gigi dia yang putih melepak tu.



Sebelum pergi ke rumah ayah sempat makan kat kedai sredhana . firdaus makan sayur dgn kentang. air carrot susu. tengok tu .... siap naik atas kerusi lagi.





dia ni kalau makan tak ingat dunia. lapar sangatlah tu .tadi pagi dah makan KFC.lagi lapar.






posing lepas gunting rambut.




kedai gunting rambut yg aku suka bawa firdaus kat pekan port klang.

















anak perempuan aku baru balik dari kelas. sempat posing kat stesyen komuter kg Raja Uda.






Firdaus sebelum gunting rambut.




pukul 10.30 pagi sarapan nasi lemak di KFC Port Klang.





tunggu komuter ke port klang














lauk tengahari
sayur kobis dgn carrot
sambal sardin
telur dadar
rendang kerang





posing depan kedai kawasan perumahan.










anak dara kampung. pantang orang pegang kamera nak posing aje....



Firdaus main air kat depan rumah.













































Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina