Tuesday, May 19, 2009

masa untuk bersantai selepas balik dari kerja



Masa untuk makan vitamin. ini elok untuk mengelakkan allergic, rasannya mcm minyak ikan.ini untuk anak aku yg bongsu tu firdaus. dia tak boleh makan sebarangan terutamannya seafood. Kalau makan dia akan naik gatal-gatal.tapi Alhamdulillah semenjak makan ubat ni dah hilang gatal-gatal dia.




makan malam, aku goreng bihun je. tak tahu nak masa apa.balik pun dah petang.




tambah goreng telur dadar.





aku tumbuk cil kering, bawang merah dgn udang kering.memang lambat tapi sedap sikit





masa untuk menumbuk.tumbuk sampai lumat.





ini bahan-bahannya nak goreng bihun.




gerai ni tempat aku tunggu suami aku masa nak balik kerja. tapi jgn beli buah kat sini mahal dan tak elok.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina