Tuesday, June 2, 2009

Makan tengahari di Kenny Rogers Jucso Bukit Tinggi



Dr.Ng Mun Kin rakan kerja yg last hari ni. dia start keja pada 2002.






Ari ni kita orang makan kat kenny rogers. itu pun Dr.Ng Mun kin kawan sepejabat yang belanja. Ari ni Hari terakhir dia kerja. dia dapat offer tempat lain.





sementara order sampai , masing-masing dengan aktiviti masing-masing. apalagi sessi ambil gambar. maafkan aku kawan-kawan, gambar banyak hilang.




apalagi masa untuk makan.kita orang order ayam sekor. makan 5 orang.




tengok kawan aku tu suka sangat makan muffin coklat. nanti aku bagi dia resepi. hari tu aku buat muffin tapi nak masuk blog, gambar hilang separuh.





sekejap ade , sekejap takde. habis tu dah lapar tahap gaban.



apalagi tak tahu nak bayar. mana tak kaya kenny rogers ni, makan 5 orang RM102.



apalagi dah 1.40pm . masa untuk balik pejabat.



naik BMW best tau. rasanya bilalah aku dapat beli BMW ni.





































Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina