Saturday, August 8, 2009

Semangat kemerdekaan,konsep 1 Malaysia




Amahmamahhhhhh 1 Malaysia nalarke. Fad aku tengok kau ngan dorang mcm adik beradik je...



Fad estet mana kau pegi ni... demi $$$$ aku sanggup mengadai nyawa : kate Fad



tokeh jual madu pun kau nak layan ye.....






Fad : MJR tu macam tak sudi je tangkap gambar ngan kau.





Melayu ke India ke Cina ??????



Ini aku tak paham.Mane 1 Malaysia ?????????




2 x kau ambik gambar ni. ini kena cas double ni.




tokeh buah manelah kau ambik ni.... saje nak promosi gerai buah dia. Macam aku kenal je tempat niiii.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina