Thursday, August 27, 2009

Tak boleh ke kalau tak buat kecohhhh



mata dia jadik lagi.





Kenape aku buat salah.mata noor besar sikit.





ape yg dibincangkan. nak masak ape tuk berbuka puasa kot.




sifad sengal ni , suka buat kecoh. dia yg sibuk kulu kilir ambik gambar. mata aku mcm jadik sikitkan




kan aku dah kata aku tak suka glamour sangat.terpaksa aku kaburkan sikit.



pasangan bahagia.sebelah tu minah 6 jahanam.(rambut panjang)



tersenyum keji.



aku yang deman kura-kura.



kalau ye pun busy, facebook kasi tutup dulu.



apesal tangan kau dah bertukar gunting plak.




kau jgn poyo fad. mentang-mentang keja kau dah habis.



ni lagi sorang pagi petang siang malam peej peej peej. satu hari tak bukak blog peej, dia parkinson. cam aku gak.













Sifad tu apalagi megendenglah.




meja aku yang tak pernah nak kemas. mana taknye pagi lagi dah melayan blog.

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina