Wednesday, October 7, 2009

Aku pun nak jugak




Puas hati aku , dari semalam aku jeles tengok blog KV cerra ngan farah buat iklan tu , aku pun syok sendirilah nak buat.kebetulan memang anak aku suka makan tu je. jenama lain mcm m$#$$$% P##%% atau yg sewaktu dengannye tak berapa nak sedap. Rasanye jenama tu yang pertama kat sini. kalau tak silap akulah. Dari kecik lagi aku dah makan bendalah tu. sekarang rega dia dah okey. berbaloi-baloi. Semestinye kalau shopping, yang tu mesti selitkan sekali.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina