Thursday, October 22, 2009

Antiviral



Ini dia antiviral yg aku cakap ari tu. sekarang sapa pergi klinik kena deman dan selsema teruk je, dorang bagi antiviral ni. Mcm ari tu dorang doktor cakap Firdaus suspek H1N1. Kalau kita selsema lama sgt, cepat-cepat jumpa doktor, nanti kena virus.Jgn panik bila doktor cakap suspek. Ubat ni makan 2 kali je, selsema terus berhenti. Tapi kena kurangkan bagi. Mcm aku doktor suruh bagi 45mg , aku bagi 30mg.




Biasalah firdaus kalau tangan dia tak interframe , mesti tak sah. klinik bagi sekali alat nak sedut ubat tu.




mcm biasa firdaus nak interframe, dapat mainan baru, kawan suami kasi.baterinya belum beli lagi.tak bolehlah nak main.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina