Saturday, October 10, 2009

Clubbing




Aku minat sangat ngan patung ni. Tak aku minat sangat nak tangkap gambar dia. mcm kelakar je. Ari sabtu tu aku clubbing kat umah anak aku. Dah lama tak jumpa semenjak raya, saja nak lepak.



Sampai je terus makan.Ada yang anak aku masak, ada jugak yg aku beli. sampai pun dah tengahari, perut dah lapar.




Paru goreng peberet olin.





Firdaus gigih minum air gas je. dah lemak tu. aku malas nak bising, sabar je. aku pandang wat tak paham je, nanti balik umah.



Afis pun makan sekali.





Firdaus makan nasi ngan ayam kicap.3 x tambah.






Dia ni kalau dah jumpa akak dia, dah tak ingat aku dah. asyik duduk dlm bilik je.




Berduan lagi








Si Afis ni suka sangat nak menyakat Firdaus. Tak senang duduk aku.




Tak padan yang dah besar, asyik buat perangai. Selagi budak tu menangis, dia tak puas hati.



bilik bersepah tak tahu nak kemas.




Bilik mcm tongkang pecah.









Tengoklah tu mcm-mcm aksi menyakat budak tu.





Aksi firdaus pakai topi bulu arnab.






Bersantai-santai tengok ulangan raja lawak. Rumah masih bersepah. Malas aku nak kemas.dorang dah besar panjang.













Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina