Monday, October 19, 2009

Firdaus deman



Sorrylah my fren, dah lama tak update blog. Hari sabtu sampai semalam firdaus deman selsema. Ari Deepavali pun aku tak pegi umah mak mertua aku. Ari minggu baru pegi. Senin tu aku cadang nak keja, tapi aku tengok Firdaus beberapa kali bersin, jadi aku bawak pegi klinik kerajaan.




Bila sampai klinik check darah.Doktor kata ada virus sikit. aku dah agak dah.
Tak delah deman sgt, tapi selsema ngan batuk dia teruk sangat.



Aku sampai klinik seawal 7.15 pagi. Aku dapat pun dah nombor 10. Sekarang kalau kes mcm Firdaus dia terus je bagi antiviral. Kira mcm takut terkena H1N1. Tapi kena bagi ikut sukatan. gambar antiviral tu aku lupa pulak nak ambil. esoklah, aku update.Dia tengok berat badan, mcm anak aku kena ambil 45mg.

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina