Tuesday, November 24, 2009

Jangan monyet, jangan monyet



Aku nak cite sikit pasal kawan aku milah.Ari tu milah cite ngan aku dia bawak anak-anak dia ngan anak jiran pergi mandi manda kat pantai remis.Milah punya laki dah lama keja outstation. Raya nanti baru balik. Jadi nak menghilangkan keboringan Milah bawak anak dia ngan anak jiran sekali gi piknik







Milah buat sandwich ngan nugget.Nanti sampai sana tak payah sebuk nak cari makanan. Milah biasalah , yg aku kenal kaki saving .Sampai saja , Milah mencari tempat yg strategi dan tempat yg tak ramai org.nak privasilah katakan.Tikar dah siap bentang. Semua makanan dah letak atas tikar. Milah bawak budak-budak tu turun mandi. Biasalah dah agak lama mandi perut dorang terasa lapar.Dorang pun naik , nak makan.Milah terkejut beruk, semua makanan dah habis tinggal bekas kosong je.bekas semua lintang pukang.Yang peliknya dorang boleh bukak botol cili sos. semua makanan licin. rupanya keja monyet. Baru Milah tahu kalau nak letak makanan kena tunggu.

Lepas tu milah nampak ada seekor monyet lagi tengah mengigit bekas makanan , apalagi milah bengganglah, terus kejar monyet.ko ingat apa, bukan milah yg kejar monyet, milah yg kena kejar.Nasib baik ada org dating kat tepi batu tu menyelamat kan milah. Kalau tidak Milah dah arwah, kena siat-siat ngan monyet.

nota penting : monyet ni bahaya gak ye
manusia monyet manusia monyet -sama ke ? he he he he
Jgn saving sangat beb

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina