Tuesday, November 24, 2009

Lepaskan tekanan



gua betul-betul benggang je. gua rasa cam nak bakar kilang je. gua tatak sukalah jenis buat keja suruh cepat, bila bayar gaji nak lambat-lambat ni. gua dah cakap ngan geng gua, tak de lah nampaknya, kalau dorang buat-buat cakap petang, nampaknya mesti esok. Kalau esok takde, gua tak tahulah apa yang nak meletup. Gua takut muka gua masuk tv sebab letupkan kilang je.

nota : bila benggang terus keluar pekataan gua .sorry beb.ini gua je.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina