Tuesday, November 24, 2009

Otak Amoi dah blok



Ari ni aku cite pasal kawan aku, nama dia Amoi. Umur dia sekitar 30 an tapi dia tak kahwin lagi.
Semalam dia jumpa aku , dia cite masaalah, sambil ketu-ketuk kepala dia.

Aku : Amoi kau apahal

Amoi : Tak tahulah , otak aku 2 3 hari ni mcm dah blok

Aku : ye ke, kaurasa pening ke

Amoi : tak tahulah mcm blok

Masa dia cite-cite tu dia kat tempat aku, selepas tu aku pegi tempat dia plak. rupanya baru aku tahu kenapa otak dia blok.





komputer dia ada dua, sebelah kiri baca blog, dan sebelah kanan buat keja. Aku kata ngan dia kalau kau nak kurangkan otak kau jadi blok, cuba beberapa hari ni kau jgn baca blog.
aku tak tahulah si Amoi ni nak dengar ke tak.

The moral of the story, aku tension sebab gaji tak keluar lagi, jadik keluarlah cerita yg tak serupa bikin ni.


Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina