Monday, November 16, 2009

Review Club Blog-Blog Bicara Sempoi



Aku ingat masuk ni dah 2 kali aku dapat message yg sama. Ari ni tergerak hati plak nak buat review pasal Club B;og-blog bicara sempoi ni. mailah kawan-kawan jadi member club ni.tak bayar apa-apa pun, cuma buat review pasal club ngan isi form .




Blog ini adalah menyenaraikan blogger-blogger dari Malaysia. Dimana setiap list-listnya mengandungi entry2 terkini yang di update oleh blogger sekalian. so sapa yang rajin update akan berada di ranking teratas!. Aku sengal jarang update, takde modal nak update . selain meningkatkan trafic ke blog masing-masing. aku rasa salah satu sebab boleh mengeratkan kita sesama blogger. dan aku suka dengan blog sempoi ini bila banyak ketengahkan sudut renungan dan penghayatan islamiyah. terima kasih

1.Pasang link Atau Banner Club Bicara Sempoi diblog anda
2.Buat Posting Review Tentang -Club Blog Bicara Sempoi- Diblog anda
3.Sedikit Ulasan Apa Tujuan Anda Buat Blog?

Siapkan 3Langkah Diatas Dahulu..
Kemudian isi Form .

kenapa aku buat blog?....

1) Selepas aku membaca blog Datin, sebelum tu aku tak pernah tahu pasal blog.Satu hari aku search sesuatu, tiba keluar blog datin.apalagi aku baca dan terus baca.aku jadi suka.dan teringin nak buat blog.
2) Saje je mengisi masa lapang. sekarang bukan masa lapang lagi. masa keja pun berblog.
3) Dapat berkongsi berbagai-bagai ilmu dan pendapat ngan kawan-kawan semua.

NOTA KAKI : Nak join ke? mailah link kat sini

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina