Tuesday, December 22, 2009

Sembang Mak Long- Nurul jealous ngan perempuan cantik



Buat pengetahuan semua , Tom yang paling kanan. Sofia yang 3 dari kanan.




Si Nurul yang kaki penjelous.



Aku suka jugak ikuti realiti my starz LG. Minggu lepas aku tengok 4 orang peserta perempuan.Lyda, Tom, Sofia, Anis.Dalam 4 orang peserta perempuan , boleh dikatakan semuanya lawa, cuma Tom kuranglah sikit.

Hari minggu , juri jemputannya Nurul Ajai ngan juri tetap Azmeer.4 peserta di kehendaki berduet ngan artis.sofia pilih shila OIAM ;Tom ngan Alya; Anis ngan Riz ;Lyda ngan Black.

Dari pandangan mata aku yang bukanlah pandai, aku rasa malam tu Tom, Lyda ngan sofia nyanyi best sangat. Sofia bawak lagu dangdut.Tom lagu rock, manakalan Lyda pulak balada .

Tengok sofia bergelek memang best.bekas pramugari, badan memang slim habis. semua habis nyanyi tibalah masa juri memberi komen.Bab Azmer komen aku okey lagi profesional.Dia cakap pasal vokal.

Tapi aku tak paham bab Nurul .

Nurul : Sofia awak jangan harap ngan pakej muka lawa awak, boleh menang. suara kurang projection.
Azmer : Sofia , ari ni vokal awak okey. kelainan memang menjadi,
Tiba-tiba SiNurul menyampuk, sepatutnya, dia tak boleh menyampuk , masa azmer beri komen.
Nurul : asal joget dangdut je sedap, terus dia sound kat sofea, nanti bolehlah joget dangdut lagi, boleh pikat hati juri.
Kalau aku kat tempat azmeer aku dah sepak 18 dia tu.kurang ajar sgt.Ari tu peserta law-lawa semua kena bantai teruk ngan Nurul.Si Anis tu katanya meniru suara Dato Siti Nurhaliza.

Aku tak pahamlah kalau perempuan boleh jeolous ngan perempuan lawa. Kalau aku lagi suka tengok perempuan lawa dan seksi. Kalau ari tu sapa tengok, memang nampak sangat dia kaki jeolous..Akhir sekali juri kena pilih bintang pilihan.Si Nurul pilih Tom yang tak berapa nak cantik sangat tu. Aku rasa Azmeer sakit hati ngan Nurul , dengan bangganya dia cakap dia pilih Sofia. SiNurul ni kalau kat luar sombong gila.perasan bestlah dia ni.dahlah berlakon filem, satu filem tajuknya jeng jeng SATE.Album pun suam suam kaki.

Ari ni memang aku jahat gila nak kutuk Nurul, sebab dia kaki jealous.


Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina