Saturday, October 31, 2009

Happy Saturday




Kentang ni peberet Firdaus. Dia suka kalau ni goreng cicah cili sos. Ni aku goreng ari sabtu , petang selepas main sakan ngan olin dan afis.




tengok tv sambil makan kentang.



bengang aku ambik gambar dia.



ni keja anak aku sakan berposing .layan mcm-mcm aksi dorang. Ngan Firdaus tak mandi lagi dari pagi.



























Dah posing , perut dorang dah lapar. menu ari sabtu sambal belacan mangga.




Sayur kobis campur kacang panjang ngan suhun.



sambal sardin

Thursday, October 29, 2009

Recycle



Biasalah bab recycle ni. Daripada membazir baik recycle. Hari tu aku goreng popcorn ayam Ayamas, tapi tak habis. Apalagi simpan, semalam aku buat menu makan malam.

1) goreng bawang besar kuning sampai wangi
2) letak cili sos, kacau lama sikit, lepas tu letak air
3) tambah gula dan garam sikit.
4) last sekali letak popcorn ayam, lepas tu terus angkat.



Sayur ni bukan recycle. Aku masak kobis campur suhun. Mesti cuba, kalau nak sedap lagi campur tahu kering ngan kincam.

Wednesday, October 28, 2009

Opis terbakar panggil bomba



Opis terbakar , panggil bomba, habis nak panggil sapa ye? Petang semalam ngan pagi ni opis aku ade latihan bomba.




pagi ni pukul 10 ngan cuaca panas terik, siren bunyi terus lari ke tempat yg selamat, nak menyelamatkan dirilah katakan.



Terbakar-terbakar jugak, posing mana boleh tak de. "noor, ecah, adah"




"noor, adah, ummul"



"noor, idah anggur, ummul"



"idah anggur ngan pegawai bomba FFM"




Nak selamat berdiri dalam kawasan kuning tu.



khusyuk mendengar taklimat







geng budak kilang



budak kantin yg sedang mencari jodoh



Petang semalam punya taklimat.ecah tengah menunjukkan tempat utk menyelamatkan diri.







Semua beratur nak isi nama.



noor ngan aziah




idah anggur, alah ecah ni sebuk je hp interframe




Semua peserta menghadirkan diri taklimat kali pertama , petang semalam.

Monday, October 26, 2009

Sumatere Gempa bumi
























Terima kasih kepada group samtaj yang mengirimkan attachment ini.

Friday, October 23, 2009

Rayadepa



Tengahari tadi jamuan rayadepa kat ofis aku.macam-macam makanan ada. sampai naik sengkak perut aku makan. mata pun nak lelap. atas ni pecal, dibuatlah oleh siti dan fadilah sengal budak lab.



"kuah pecal"



sate sponsor by aishah , nampak bekas merah tu aku punya rendang ayam.




air oren , teh , dan bla bla bla



nasi lemak sponsor by group ipah



"sambal sotong"



dadih and %$&$# sardin yg dalam bekas empat segi tu sponsor by noor dan yg lain-lain tu group atas.




mini sekerim by baking school




"awek cun"



"big boss"



"geng baju putih" executive



Tengah khusuk makan dlm dining hall



geng executive




group kita orang makan kat dapur.group org gaji.



"ecah ngan fadilah sengal"



sorrylah ecah gambar blur sikit



"geng buat gaji"



"geng kerani" wati ngan ecah"



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina