Wednesday, January 13, 2010

Mencari bomoh pintar



sapa sapa yang ada kenal bomoh yang boleh padamkan nama kita kat bank.beritahu ye. tinggalkam pesanan kat chat box tu. yelah mcm hutang tak bayar ke.tiba -tiba bank kata nama kita tak de dalam senarai dorang. bahagianya aku dengar, korang rasa ada ke bomoh boleh wat cam tu. kalau adalah bomoh bolet wat cam cam tu, mulai sekarang aku respek gila ngan bomoh.

Sebab sampai sekarang tak terbukti lagi bomoh boleh wat cam tu. kha kha kha kha. bomoh ko jgn marah plak.aku saja je nak cabar korang, nak tengok korang boleh wat keja ke tak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina