Monday, January 11, 2010

Setelah penat lelah menoreh getah akhirnyaaaaa....


nam jahanam .pui pui pui masamnya benda ni. aku x x x main jauh-jauh benda ni. jgnlah jumpa lagi.binatang apani hah hah hah.



Akhirnya setelah siang malam aku ngan ecah ngan noor menoreh getah. berhujan berpanas. orang duk sedap tidur, kita org pagi-pagi dah meredah hutang gi noreh.main kutu sakan sampai setahun.itu pun tukar ngan giliran kawan.dapatlah simpan duit sikit makan berger king.



berger yang jadi idaman aku.akhirnya jatuh ketangan aku.




tamak . tuang banyak-banyak . sebab dah lama tak pegi bandar.





ecah, makan sikit-sikit.simpan esok sikit.









akhirnya....kini pasti, berger jadik hak milik aku.....




makan pelan-pelan ecah, esok tak dapat lagi. kalau nak makan , kena main kutu lagik.




senyum bangga , hasil noreh dapat makan kat berger king.






Esok aku mesti berusaha ngan lebih gigih lagi, agar aku dapat pegi berger king lagik. kha kha kha


Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina