Monday, January 11, 2010

Setelah penat lelah menoreh getah akhirnyaaaaa....


nam jahanam .pui pui pui masamnya benda ni. aku x x x main jauh-jauh benda ni. jgnlah jumpa lagi.binatang apani hah hah hah.



Akhirnya setelah siang malam aku ngan ecah ngan noor menoreh getah. berhujan berpanas. orang duk sedap tidur, kita org pagi-pagi dah meredah hutang gi noreh.main kutu sakan sampai setahun.itu pun tukar ngan giliran kawan.dapatlah simpan duit sikit makan berger king.



berger yang jadi idaman aku.akhirnya jatuh ketangan aku.




tamak . tuang banyak-banyak . sebab dah lama tak pegi bandar.





ecah, makan sikit-sikit.simpan esok sikit.









akhirnya....kini pasti, berger jadik hak milik aku.....




makan pelan-pelan ecah, esok tak dapat lagi. kalau nak makan , kena main kutu lagik.




senyum bangga , hasil noreh dapat makan kat berger king.






Esok aku mesti berusaha ngan lebih gigih lagi, agar aku dapat pegi berger king lagik. kha kha kha


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina