Tuesday, February 23, 2010

akhirnya....kini pasti shidee jadik duta produk petis udang




betul apa yang aku cakap dalam entry aku kat sini . kontroversi jadikkan dia terkenal. aku tumpang gembira sikit je.tapi aku nak tanya shidee dia sudi tak jadik iklan produk mangga besar yang ada kat depan umah aku tu. aku rasa sesuai sangat. tapi aku tak belehlah bayar mahal sangat. cuma aku bagi komisen je, bekalan mangga selama setahun, itu tengok ngan hasilnya, kalau ada hasil, kalau takde terpaksa tunggulah.




mangga aku ni belum masak lagi, tapi tangan aku dah gatal nak kopek.bila kopek masam plak.jadik aku dapat satu idea, kopek semua isi, aku nak buat jeruk versi akulah.




letak dalam bekas, campur gula ngan potongan cili sikit.nanti jeruk pelam ni jadik manis-manis pedas.tunggulah lama sikit, aku letak dalam peti ais.






lepas tu sambil makan layan linkin park jap. lupa jap pasal kentroversi shidee tu. sebab kat metro keluar lagi pasal dia.




layan search ngan wings.




nampak tak penyanyi dia. korang layan lagu dia memang syok habis.berbalai-baloi.baik aku layan linkin park dari CT Nurhaliza.sapa peminat dia jangan marah ye.wa ada citarasa sendiri.kwang kwang.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina