Saturday, February 6, 2010

sabtu relax jap



biasalh kalau anak aku yg sorang ni datang sambal belacan yang pedas kebabo mesti ada. semua cili api punya.tak tahulah bila dia ni nak kena buasir.





sayur ari tu tauger campur kucai je, biasalah , kalau malas sayur ni je aku masak.




masak rendang ayam.resepi ambik kat sini









buat preparation esok org jaga anak tu punya adik kahwin. pagi ahad aku nak hantar karipap ngan donut.





inti karipap siapkan petang sabtu tu.

lepas tu mcm biasalah Firdaus ni kalau dah jumpa akak dia , mesti ada sessi bergambar.


















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina