Thursday, March 18, 2010

Demi kerana Angelina Jolie



wa ngan laki gua.apa macam cun melecun tak.kwang kwang

Angelina aku cari gambar aku ni khas untuk kau. lepas ni tak de lagi aku nak tunjuk gambar aku yang tak berapa nak cun ni. tengok puas puas. gambar ni gambar kahwin aku.untuk kawan-kawan yang lain pun boleh gak tengok.





ni plak gambar aku yang paling sensored sesuai untuk kanak-kanak atas 18 tahun je.org yang belum berkahwin jangan cuba-cuba nak tiru aksi melampau cam ni






ni gambar mak aku punya sepupu kesayangan.




ni gambar wajib letak. gambar anak saudara aku yang tak pernah aku jumpa. sekarang berumur 9 tahun. sampai nama dia pun aku dah lupa. last aku jumpa dia masa adik aku meninggal dunia.masa tu umur dia 3 tahun.




adik aku Zahara (gambar kat atas anak dia). masa ni dia jadik supervisor kat TVR sport.



gambar paling aku sayang.Arwah mak aku yang seksi sikit je kain belah tepi.yang pakai cermin mata besar tu adik ayah aku, tak berapa nak cun sebab aku tak berapa suka sangat.masa dulu dorang tak suka ngan mak aku, sebab mak aku dari golongan org miskin..dorangkan dari golongan org istana dari kepulauan cibu.kwang kwang.



arwah adik zahara.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina