Friday, March 26, 2010

Kanapa yeay yeay



gambar ni melambangkan aku tengah konpius

Aku ni blogger baru.Baru nak belajar dalam dunia blog ni.Buat kata orang baru nak bertatih.Aku buat blog saja nak felling-felling glamer dan nak jumpa banyak kawan-kawan.Dari blog nilah aku jumpa Angelina , purple, neena. dan yang lain-lain.kat tempat keja aku plak blogger tegar cam ecah ngan fad .kalau aku tak sebut jangan merajuk ye.mak dah tua tak ingat .Boleh jugak bertukar-tukar pandangan. Kalau free, aku suka tinjau-tinjau blog orang.aiman tak kisah , suka ke tak aiman follow je.kita buat blog ni saja je nak memeriahkan keadaan.tak payahlah nak sombong-sombong atas muka bumi pinjaman tuhan ni.

Aku suka tengok kat live traffic feed sapa yang jenguk blog aku. kemudiaan aku pergi jenguk blog dorang. aku terima kasih kat dorang jenguk blog aku yang tak seberapa nak cun ni.Ada jugak beberapa orang yang kerap datang , tapi tak follow aku pun.aku tak kisah, dorang suka baca, bacalah apa yang patut.bukan salahpun.kalau tak nak org baca, privatekan blog tu.

Yang jadik aku konpius ada satu blog ni, aku tak nak cakaplah nama blog tu apa.shyy shyyy biarlah rahsia.aku sukalah baca blog dia, sebelum aku buat blog pun, tapi tiba-tiba satu hari aku terbaca entry dia "JANGAN NAK CURI-CURI BACA BLOG DIA"lagi macam-macamlah entry bengang dari dia.Aku pun konpius baca blog ni kena bayar ke atau kalau nak baca kena follow blog tu. memanglah entry tu tak ditujukan kepada aku, tapi mak terasa dik nun.macam pencuri plak mak ni.

korang pernah tak terserempak jenis cam ni? doniya doniya

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina