Thursday, March 11, 2010

Pelajar contoh dapat bintang



Janganlah bengang nilah pelajar contoh yang aku cakap tu. sambil buat homework sambil makan. cam tu kan pelajar contoh.




pelajar contoh dah kenyang, lepas tu malas nak buat homework.aku tak kisah sangat.pelajar contoh ni baru 5 tahun.




Semalam masak ikan bawal black masak sos.semua orang tahu macam mana nak masakkan?.



ni dia black bawal sos.





Goreng sayur bawang ni.selalunya kalau orang cina goreng sayur ni masa perayaan besar je.aku goreng, sebab dah lama tak makan sayur ni. lagipun firdaus suka.




Selalu aku goreng letak bebola ikan atau ayam.potong nipis-nipis bebola ikan



macam ni nak potong sayur bawang ni.potong nipis-nipis.




goreng ikan bilis ngan bebola ikan sampai garing.




lepas tu baru masuk sayur .masukkan sos tiram sikit.jgn letak garam lagi, sos tiram dah cukup masin.




dah siap,lepas ni pelajar contoh nak makan.kwang kwang kwang
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina