Friday, April 30, 2010

Blog aku famous ke ?

Aku sebenarnya tak suka sangat nak buat cerita bodoh ni, tapi oleh kerana aku cam tak puas hati sikit pada satu komen tu.resepi yang aku paparkan hanya untuk aku suka-suka je dan syok sendiri.kalau korang suka nak ambik, ambiklah.kalau macam hati rasa tak syok je, tak payah ambik.Aku jugak cam tu.Kalau senang aku baca semua blog..Tak kiralah blog tu skema, profesional, clubbing, diva semua aku layan. bagi aku dalam dunia mana ada manusia jahat .semua manusia yang Allah SWT jadikan dimuka bumi ini , semua dilahirkan dengan penuh kebaikan.

Dalam dunia blogging ni macam manusia yang aku jumpa. aku ni bukanlah tuhan , tapi aku boleh cam je jenis-jenis manusia hipokrit.tak payahlah aku nak cakap kat sini.Aku pun dah delete komen orang tu.aku tak suka nak aibkan orang. Hello saudara tak payahlah nak jeles ngan blog aku ni, tak famous pun.Ko dengkikan, pergilah blog yang banyak pegunjung tu.

aku chef? tak rocklah ko ni.atau kg.com. kalau chef tak delah bodoh nak bagi resepi free kat orang. yang keluar dari mulut dorang tu semua berbayar tau.bukan free nak ajar orang.Tapi benda tu tak mematahkan semangat aku nak bagi resepi banyakkk lagi.

esok korang tunggu aku nak bagi resepi dessert baik punya kat pembaca-baca setia aku.Apalah manusia jenis cam ni memang banyak ye.tak boleh tengok orang jadik glamer sikit ye.khe khe
Aku tak kisah pun orang nak cakap, tapi aku saja bagi orang tu berasap berkepul jap.mana tahu lepas ni dia jadik jin.khe khe

Akhir kata aku maafkan ko sebab kutuk aku, aku harap satu hari ko akan jadikan aku idola.cam mana.khe khe.Selamat hari pekerja.aku cuti masak ari ni sebab nak sambut Labour day.wa cau dulu.

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina