Thursday, May 6, 2010

Jgn salahkan aku


penderaan fizikal

Hari ni internet slow sangat.nak upload gambar pun susah sangat.tak de cerita menarik cuma nak cerita tentang tempat kerja.cerita tentang mengapa aku suka masak dan mamamm.Aku dan geng aku CT Fad dan ecah pun suka cerita pasal makanan. salah satu sebabnya ada dibawah




pantry siap ada kelengkapan peti ais besau, dapur dan semua bahan untuk memasak.




Diluar pejabat dihidangkan ngan gambar membangkit selera.nyummmm nyummm




Bakery berhadapan ngan pejabat aku.Hari dorang akan membuat roti dan kek.yummy yummmy



Lagi gambar membangkit selera....



Lagi........





Party kat tempat kerja



Ratu kebaya ngan chemist




Ratu kebaya ngan CT Fad Blues




party lagi...........jgn harap nampak aku.baju coklat tu akuu.belakang je.




Sekianlah cerita buat hari ini.Jangan lupa esok ada resepi baru.kwang kwang.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina