Thursday, May 27, 2010

Tag ni untuk kaum hawa je..........(tertutup untuk kaum Adam)



Syampoo yang menjadi pilihan sekarang







biasalah untuk wanita.produk ni serasi pada aku.




Talkum berubat pilihan.




deadorant avon (pur blanca) dan sanex.




Talkum pilihan.




lulur badan pilihan sumber ayu. .kalau kekeringan , aku sental ngan garam je.kwang kwang




pencuci muka dan scrub muka (sukahati mak bapak je, ada ke orang pakai cam tu.pakai hentam keromo).




losyen kaki bagi mengelakkan tapak kaki pecah.




gel keintiman.

Hari wesak day ni , aku ingin hadiahkan tag special pada korang.memang aku keji, jarang nak buat tag yang korang bagi.sampai ada yang ,merajuk, tapi please , jangan tak buat.kalau korang buat aku sayang korang semua, yang perempuan je.muahhhhhhh

Tag ni aku serahkan pada beberapa rakan blogger yang cun dan cute semua :

1)Angelina Jolie
10)anakku (tolong buat tag ni-jgn tunggu sampai sebulan, sepertimana ko update blog ko)
Kalau korang suka boleh bagi tag ni kat sesapa.
SELAMAT CUTI WESAK DAY.




Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina