Saturday, May 1, 2010

Terima kasih Ben Ashaari jelajah blog ni....

Minta maaflah lambat ucap terima kasih pada Ben.Dia dah lawat blog ni pada 24 april 2010 lagi.
Kat bawah ni aku copy dari Blog Ben Ashaari.Terima kasih Ben atas pujian tu...Lagi satu sebab, dia berbesar hati nak singgah kat blog saya yang tak glamer ni.....


Pemilik blog , PUAN INA MAIL ... hehehehe... i likeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... nape nape ??

Aku terjumpa sesuatu yang menarik di dalam blognyer .. Apakah itu ??

Maggie goreng !!!!

Bihun Goreng !!!!!

Blog Puan Ina ni , adalah blog masakan juga ..ada banyak resepi didalamnya.. WEEEEEWIIITTT... lapaq lapaaqqq.. hahaha

Tapi kenapakah blognya nama gitu ek ?? HIJAU ITU INDAH DAN PERMAI ..


Saya jawab pertanyaan tu Ben : sebab saya suka ngan kehijauan alam semulajadi .Kalau hijau mestilah permai.betul takkkk.Kalau ada masa singgahlah kat sini.

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina