Sunday, June 13, 2010

R & D Sensory-Tempura Nugget



Hari ni aku dan kawan-kawan dikehendaki membuat ujirasa antara tempura nugget marina ngan tempura nugget %$#@* &^%.Nak tengok perbezaan antara dua tempura tu.


Selepas membuat ujirasa, kita orang dikehendaki pulak mengisi satu form.tapi keputusannya 10 & 12.maksudnya tak perlulah ubah apa-apa.Dah kedua-dua tempura tu tak de banyak perbezaan.




Itu dia R & D tempura nugget Marina.selalunya korang beli je .Sekarang aku bagi tahu orang yang mencipta Tempura Nugget Marina tu.Cik noor sedang mendengar penjelasan dari Ms.Lim.



ni dia ciptaan Ms.Lim




Ms. Phoebe tengah berbincang tentang tempura Nugget tu dengan cik Noor.



Apalagi dah rasa, sila tulis form.




Puan Haza Feedtechnologist sedang merasa sama.




Berbincang lagi......



makan , tulis, bincang .



CT Fad pun turut merasa.sedapnya hang duduk kat kerusi cek ye.ko rasa kalau ratu kebaya tahu dia bunuh diri tak.tengah di dok bercutilah ada R&D sensory.khe khe




Aksi aksi hyper dari CT Fad.



Akhir sekali sessi ni diakhiri ngan sessi bergambar antara Ms.Lim ngan Cik. Noor.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina