Wednesday, June 9, 2010

Syampoo Bawang



Syampoo bawang ni banyak pilihan, tapi aku pilih ni, bagi menguatkan rambut.Aku beli 200ml , sebab nak cuba dulu, tapi, Alhamdullilah baru pakai kat sebulan dah rasa perubahan dia.Semenjak bertukar kepada syampoo Bawang rambut bertambah sihat dan tak gugur lagi. Dulu sebelum pakai syampoo ni, kat lantai penuh rambut aku je.pantang sikat rambut, berterabur.tak delah sampai botak cam iklan yun nam tu.mulalah nak salah sangka tu .rambut jadi sikit bukan botak tau.

Cara nak pakai pun mudah, basahkan rambut dulu, lepas ambil sikit syampoo bawang.sapu dan urut kat kulit kepala lebih kurang 5 hingga 6 minit.lepas tu bilas ngan air suam.kalau nak keterangan lebih lanjut tengoklah kat sini.




inilah rambut aku terkini.sorrylah kering sikit, tak pakai minyak lagi.

Syampoo bawang dirumus dari herba cina yang terpilih contohnya , Radik Polygoni, multiflori, Ginseng, Ganoderma dan selainnya.

Dengan syampoo Bawang rambut korang boleh jadi sihat dan kuat.Rambut jugak mudah diurus.Jangan jelesssssssssss sangat
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina