Friday, September 24, 2010

# Seksi dah tak de part #



Untuk kesinambungan seksi part 1, korang tahu tak ngan membuat air nescafe sendiri sebelum memulakan sesuatu kerja pun boleh didefinasikan seksi.tak tahulah pada korang, tapi dari kacamata aku sendiri.Senang je nak buat nescafe untuk dapat lebih sedap dari biasa

1 mug besar ni

1)nescafe satu sudu teh penuh
2)2 sudu besar susu(jangan penuh sudu)
nak lagi dramatik gaul kan susu ngan nescafe sampai sebati, barulah letak air panas mendidih 99 darjah celcius.Cuba korang minum panas-panas didepan komputer, seksi ke tak seksi?




Mencuci muka ngan produk turun temurun , scrub kemudian cuci guna facial foam loreal.cuba , gerenti seksi




Selepas cuci, freshkan muka ngan toner loreal.Kalau rajin tepek mask seminggu sekali, wow wow.







Simontel nampak seksi ngan jelingan manja, sambil memerhatikan aku tengah menaip sesuatu dikomputer.





Monyet ni sering menarik perhatian aku, laki aku ngan simontel.Kediamannya dihujung kampung merangkap kawasan perumahan aku.




Lepak.




Seksi : Berfikir tentang manusia ..kisah monyet to be continued .....

Senyum monyet : tak sabar nak tunggu pilihanraya 2012.Insyaalah , kalau panjang umur.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina