Wednesday, October 20, 2010

Feedback selepas 2 hari Datin Markonah bersiaran

Selamat petang pembaca-pembaca semua,


Semalam aku terima beberapa email diinbox aku akakspiderman65@gmail.com , bercakap mengenai e-cerpen aku Datin Markonah. Di bawah ni je yang dapat aku siarkan, yang lain akan datang ye.



email pertama





gambar iras Datin Markonah. Lain kali , di harap pembaca jangan terpengaruh pada nama.


kak spiderman,saya cakap, jangan marah ye ? boleh tak tukar watak Datin Markonah tu.
Dari nama, macam dah dapat tahu muka dia mesti buruk.


email dari : mawar busuk@gmail.com
Tarikh : 20/10/2010


Jawapan kak ina mail


Maaf, bukan kak spiderman.Dari nama, tak semestinya muka dia buruk.Datin Markonah yang akak kenal lebih cantik dari Fasha Sandha.Cuma mak dia tu yang tradisional sangat.Suka nama orang dulu-dulu.Datin Markonah punya abang lagi teruk nama dia, Martopo.Harap maaf dik,
akak tak dapat tunaikan hasrat adik.INI E-CERPEN AKAK, SUKA HATI AKAKLAH.untuk mawar busuk, diatas tu adalah gambar iras Datin Markonah.Akak nasihatkan lain kali "don't judge a book by its cover.

_____________________________________________________________

email kedua

Boleh tak akak buat cerita cinta remaja.ini cam cerita orang tua je.tak feelinglah nak baca.
saya suka cam lagenda budak setan-ahadiat akashah tu.


email dari : daragenit90@yahoo.com
tarikh : 19/10/2010


Jawapan kak ina mail


Ye ke, nanti tunggu cerita akak akan datang lagenda dara genit.cerita remaja habis punya.Fikir 10 kali, tak pelah dik.INI E-CERPEN AKAK, SUKA HATI AKAKLAH.

_________________________________________________________________

email ketiga :


Banglo asmara tu geli-gelilah dengar.buat nama vila cinta bersemi ke, cam cerita dalam suara kekasih tu.Tajuk tak komersiallah akak. Kat luar sana, tak de lagi orang letak novel atau cerpen , Datin Markonah.


email dari : Joejambu92@gmail.com
tarikh : 20/10/2010



Jawapan kak ina mail

Apa kau ingat nak letak banglo tu, nama jambu cam nama kau. sorrylah dik, akak ni rock kapak.Akak tak boleh feeling sangat ngan villa cam suara kekasih tu.Akak ada identiti sendiri.

_________________________________________________________________

email keempat


spiderman , kau dah tak de kerja lain ke. kenapa ko buat cerita pasal ayah aku? Aku tahulah mak aku kawan dengan kau.Tapi jangan pulak diam-diam , kau ambil masaalah yang dia cerita, kau jadikan cerpen kau pulak.nak mengaut keuntungan dari masaalah orang lain ke?


email dari : faridrahim88@gmail.com
tarikh : 20/10/2010

Jawanpan kak ina mail

Beri salam dulu, kalau nak terjah orang. Buat pengetahuan kau nama ,watak dan tempat tak de kena mengena antara yang hidup mahupun yang mati. lagi satu, kalau kau nak tahu, kebanyakan filem, drama, novel dan cerpen, 95 % adalah dari kisah benar, yang selebihnya dari imiginasi penulis dan produser itu sendiri. terimak -bahasa india -ada faham-bahasa melayu




Bila tak busy aku siarkan email yang lain ye.tungguuuuu


senyum tapir : Sapalah anonymous yang berselindung disebalik nama aku kiut tu. Kalau dia kiut, kenapa dia tanya produk Dr.Rozmey pulak.konpius.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina