Tuesday, November 30, 2010

Cap piala ke cap pinggan dan keropok



Aku tanya pada simontel , keropok ikan segera tu sedap tak?



Sedap, kalau cap pinggan dan keropok, cap lain tak nak.Tak sempat basuh mulut budak ni.



Pilihan aku ni, tapi ratu kebaya suka cap piala.






Danial menangis pagi tadi, tak dapat makan keropok segera cap pinggan dan keropok tak?




Babab vontot ko nanti, baru tahu.




Dewi cili sedang memujuk Danial. Kesabaran dia ni, tahap gaban, kalau aku, dah jadi keropok si Danial ni.



Senyum tapir : Orang lain punya pasal, aku pulak yang jadi mangsa,terpaksa update cerpen kat sini.Dah bangkai tak tahu buat kerja.Aku sabar je ngan keranah dorang ni.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina