Monday, November 29, 2010

cek nuffnang

Maaflah kalau mengunakan tajuk , yang boleh mengundang amarah korang. Tajuk begitu saja, yang dapat menarik minat pembaca di luar sana, betul tak? Kalau aku tulis tajuk, cara buat air nescafe mesti lambat je orang nak masuk blog aku. Jadi aku mengunakan tajuk yang meletup-letup cam gunung berapi. Lain kali aku nak buat tajuk gempak-gempak, bagi korang terasa hangat hati ngan aku. Jangan marah, teknik-teknik nak up kan traffic yek?Jangan cuba-cuba nak sepak, itulah lain kali jangan nampak tajuk , baru nak terjah, kalau boleh terjah hari-hari, walaupun entry yang aku buat hanya satu ayat contohnya " aku tak de mood nak update". Pernah ke aku buat cam tu?kalau tak de mood, bukak blog pun aku tak kan buat entry.

Walaupun semua orang di luar sana, tahu cam mana nak buat air nescafe, tapi aku tetap nak bagi tips untuk dapatkan air nescafe yang paling tersedap di hati suami, anak, ibu, bapa dan kawan korang. Mari ambil pen dan kertas,sila salin tipsnya.


Susu pekat manis ngan nescafe.



Kacau sebati susu pekat manis ngan nescafe, lepas tu baru tuang air panas yang dah mendidih.



Silakan minum, wahai semua pembaca-pembaca.Apa yang korang nampak?kurang susu, bila tuang nampak cair.Tak payah rasa, samada manis atau tawar, masa kita tuang, dah boleh nampak.






Tengahari tadi minum nescafe panas, bersama maggi kari dibuat oleh ratu cili api kita.Air hidung dah lama tak keluar pun, boleh meleleh keluar. Walau bagaimana pun sayur mesti ada, my peberet forever.



Senyum tapir : cara masak air panas tau tak?kalau tak tahu, jangan segan-segan nak tanya plak.Malu bertanya sesat jalan.

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina