Saturday, November 20, 2010

Janganlah macam tu.....




Sila klik gambar, kalau nak lebih nampak apa yang tertera.

Aku tahulah aku gemuk, jangan search aku , blog montok pulak. Searchlah Blog cute ke, comel ke, cun ke.Best gak telinga aku dengar.

Siapalah gerangan siempunya diri, yang mencari sigadis montok, atau mak dara montok.Adakah dia musuh dalam selimut atau kekasih gelapku? ohhh!!!!!! suka perempuan montok ye.Kalau suka, aku boleh kenalkan ngan kawan aku sianoy, satu office ngan aku, dah lah montok , cun pulak.Sila tinggalkan komen , kalau nak berkenalan ngan sianoy tu. Jangan lambat, sebelum aku tutup penyertaan ni kepada hari lain.

Jom layan..........




Lirik Lagu ” Mati Hidup Semula “
Artis ” Jamal Abdillah “

Tak Sudi Memandang Tidak Mengapa
Kerana ku Mengerti aku Insan Hina
Tapi Dengar Apaku Katakan
Untuk Pedoman Di Hari Muka

Dulu Hidupku Rasakan Mati
Mata Terbuka Tapi Tak Berhati
Kiniku Rasa DiHidupkan Kembali
Walaupun Peritnya Setengah Mati

Korus
Baru Kukenal Bulan dan Bintang
Betapa Indah Dunia Dipandang
Baru Kukenal Ayah Ibu Adik Abang
Kerana Dulu fikiran Melayang

Jalan Nak ku Lalu Masih Panjang
Akanku Tempuh Hari Mendatang
Kepadaku Berilah Peransang
Agar Kejayaan Dapatku Julang

Manusia Sepertiku Usah Kau Hina
Kelak Menambah Sakit Didada
Selagi aku Bernama Manusia
Tak Lepas Dari Salah dan Dosa

Salahku Lakukan Meruntuhkan Nama
Kerana Perbuatan Mengikut Rasa
Namunku Bersyukur Pada Yang Esa
Setelah Matiku Hidup Semula



Untuk sapa yang mencari aku sebagai blog montok, sudi-sudilah terima lagu ini sebagai hadiah.Lagu ni , lagu peberet tau.killer song tahun..... tak silap aku 1989.



Senyum tapir : Aku pun tak faham , apa relevannya aku letak video dan lirik lagu ni ngan cerita kat atas.

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina