Saturday, November 27, 2010

kecut




Hari raya puasa lepas , anoy balik Melaka rumah adik lelaki dia. Dari Melaka , dia bawak cencaluk. Peberet ni, dah lama tak makan. Kalau bawak balik rumah, memang tak sentuh. Nak harapkan aku sorang yang makan, bila nak habis. Tadi baru cadang nak buat , dah lepas 3 bulan , aku bukak peti ais kat pantry pejabat, aku jumpa ;



Limau yang dah kecut setelah 3 bulan aku tinggalkan.





Cili api dah kecut setelah 3 bulan aku tinggalkan.


senyum tapir : Manusia macam tu ke, selepas ditinggalkan 3 bulan?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina