Tuesday, November 30, 2010

Papan notis/no.01/2010 dated 30/11/2010





Pagi ni sahaja aku didatangi oleh 5 orang tetamu, (hitam, putih gebu, buruk, handsome, cantik) dengan pertanyaan :

Tetamu 1 .Selamat pagi, boleh jumpa ngan ms. tu

Aku bawa dan cari ms. tu

Tetamu 2 : Ms. tu ada, saya ada appoinment ngan dia

Aku bawa dan cari ms. tu

Tetamu 3 : Ms. tu ada, saya ada appoinment ngan dia

Aku bawa dan cari ms. tu

Tetamu 4 : Ms. tu ada, saya nak jumpa dia

Aku bawa dan cari ms. tu

Tetamu 5 : Ms. tu ada, saya ada appoinment ngan dia

Aku bawa dan cari ms. tu


cilakak, vavi , geram, penatlah




Tempat ini bukan kaunter pertanyaan.



Printer company punya, tapi tanggungjawab aku.Satu printer ,10 orang guna.vavi, tukang rosak ramai.



Senyum tapir : Nasib badan, company yg belum siap , tumpang ofis kita.

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina