Sunday, December 26, 2010

Hantu kak Limah ngan adik balik rumah



Hantu kak limah ngan adik balik rumah, nak makan nasi. Lepas balik dari Jaya Jusco, beli tiket wayang, dia terbang datang ke rumah. Tengok sempudal tak, hantu kak limah, buat mata juling, bila aku ambil gambar dia.



Tangan hantu kak limah tu, mencuri daging kambing. Bengang , sambal belacan tak de. Adik lelaki sepatutnya dah kena marah tu, buka lappy kat atas meja makan. Salah satu pemantang simanja.



Budak zaman sekarang, kesibukan ngan berfacebook. Yang aku tak boleh menahan tu, adik beradik ni boleh berchat kat facebook antara satu sama lain. Masalahnya , jauh tak sampai satu meter. sengal tak sihantu ni.



Makanan untuk sihantu , kobis cina goreng ngan tahu ikan.Resepi kat dalam, selongkar ye.




Daging kambing masak rempah, resepi selongkar kat dalam ye. Tambahan aku blender bawang putih, merah kecil, halia.Blender lebih sikit, jadi kuahnya pekat dan wangi.


Senyum tapir : Sihantu kak limah ngan adik dia ni, kalau balik, habis kelam kabut dibuatnya.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina