Monday, December 13, 2010

Hari minggu, layan video Rozita Che Wan peha gebu

video


Amboi, amboi, biasa ye, Dengar tajuk Rozita Che Wan peha gebu, semua nak pakat bukak blog aku ye. Tangan semua nak kena babab ni. Video ni, petang semalam ambil, masa tu angin kuat sangat kat depan rumah.



Sebenarnya yang gebu tu donut aku.......jangan marah perasan untuk diri sendiri



Kalau nak resepi, selongkar kat sini




Donut, sebelum jadi mangsa nak dimasukkan ke dalam minyak panas.




Pencelup coklat yang tahap levelnya kosong, akan membuat donut coklat yang comot.

coklat pun sikit, balance hari raya, hari tu. Kat atas tak de aksesori tambahan. Tunggu donut sejuk selepas digoreng, baru celup coklat.




Baik korang cakap gebu.........





babak 1



babak 2



babak 3

Maafkan mak, menjadikan ko mangsa lakonan makan donut.



Senyum tapir : Jumpa teori baru lagi, kalau nak donut gebu tahap gaban, bubuh majerin atau butter lebih sikit dalam adunan..........yeayyy yeayyyy
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina