Monday, December 13, 2010

Jahat tau...Nuffnang ni

Nuffnang tak pandai Matematik betul apa yang Mazidul cakap kat sini. Apa yang menimpa Mazidul, aku pun kena tempiasnya sekali. Sorry ye , aku bukan nak tumpang glamour dia. Cuba korang check account Nuffnang korang sekarang, aku dah kena.

Nasib baik aku bukan, desperate housewife, kalau tidak mesti dah meletup gunung berapi. Nasib baik lagi , aku cik ina minat Do do Cheng.khe khe

Di harap pihak Nuffnang dapat menyelesaikan perkara ini dengan kadar segera.Kalau tidak mesti blogger yang kat luar sana , kurang kepercayaan lagi. Earning aku punyalah banyak dari RM&%# tinggal RM#$ , bila buka account semalam. Tak baik korang ni, nanti perut korang buncit tau , makan duit haram.kwang kwang.

Kisah ni, masa makan kat pantry hari tu. Suka nak letak makanan yang pelik ni. Mungkin tak pelik buat orang kat luar sana. Aku pelik, first time tengok. Kisah ni, kisah si anoy, rakan sepejabat. Buat pengetahuan korang , si Anoy ni, anak buah seorang bekas mufti Selangor.




Sianoy tengah merasmikan adat istiadat memotong bantal pulut. First time, aku lihat bantal pulut ni.




Tangan si dewi lah tu tengah pegang pulut. Si Anoy tengah happy, sambil menunjukkan rendang daging masakan ibunya.




Lagi satu pelik, cam kuih chang pun ada. Si Anoy gak, bawak benda ni.



Papa jahat, kereta lelaki sipenjual tudung hari tu. Jual tudung je, kereta besar ye(Ada unsur dengki di situ)



Paparazi sedang megambil gambar, beg plastik oren dalam kereta seseorang. Bukti beg plastik oren, ada di tempat duduk kereta. Yang benar, kereta ni mesti milik lelaki tu.




Senyum tapir : Kesimpulan dari cerita di atas, jual tudung pun, boleh berkereta besar, lagi satu kesimpulan, dari pandangan rambang, tak boleh membuktikan kesahihan sesuatu cerita.

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina