Tuesday, January 18, 2011

Maaf tuk , gua tak tahu

Pagi tadi ,nak gugur jantung aku, terkejut, ada beberapa polis trafik mengarahkan kereta kak limah hantu ketepi, beri laluan. Apa tidaknya, dua orang sekali, tak pakai tali pinggang keledar, tu yang duk ingat, polis trafik nak tahan. Cakap pasal tali pinggang keledar , ada kawan aku ni, tak suka kalau aku pakai tali pinggang keledar bila naik kereta dia. Dia rasa rimas. Kak limah pulak pakai tali pinggang keledar depan suami dia je. Doniya doniya.

Berbalik pasal tadi, sumpah selama ni, aku ingat, bila bomba, polis atau ambulans lalu je , kenderaan kena ketepi. Kita berdua biasalah, duk ralit mendengar radio. Tahu-tahu je je nampak polis traffic , tunjuk isyarat tangan suruh ketepi. Aku ingat dorang cirit birit, nak memerut, sebab tu nak jalan cepat. Maaf tuk.



Teka , siapa dalam kereta tu, diiringi oleh 3 orang polis trafik?




Ada escort lagi.





Nampak tak tu!!!, bukan kereta vip tu, cermin kereta kak limah yang retak.




Nampak tak tu!!!, bukan kereta vip tu, cermin kereta kak limah yang retak.


Senyum tapir : Banyak lagi undang-undang kat malaysia ni , aku belum sempat buat kajian.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina