Wednesday, January 26, 2011

Nelson's

Jagung dalam cawan ni, memang selalu jadi pilihan seisi keluarga. First time, aku makan ni kat PKNS Shah Alam, kat kiosk Nelson's . Produk dia , bukan jagung dalam cawan je tapi macam-macam, contohnya wafer ice cream, minuman bubble, ice cream potong, waima banyak lagi lah . Kesukaan aku waffle cake ngan jagung dalam cawan je. Rasa jagung Nelson's lain dari yang dijual kat pasar malam atau kaki lima pasaraya.



Nelson's di pasaraya Giant Port Klang.




Rakan baru, semalam je baru kenal.



Aku suka sangat, tengok bangsa sendiri boleh majukan diri. Masa tengah sembang Mak lang, dia tanya aku, ada bisness tak. Bila tahu aku ada jual cheese tart cara kecil-kecilan, dia offer aku letak kat situ. Aku tak bagi jawapan lagi, kena fikir dulu dalam-dalam.



Waffle cake Nelson's lain dari yang lain.Dah sejuk pun masih lembut.




Abaikan muka bangun tidur Firdaus, dia lapar terus ngap jagung dalam cawan Nelson's.



nyum nyum sedapnya jagung Nelson's. Lemak berkrim.


Senyum tapir : Sapa suka angkat tangan.

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina