Tuesday, January 11, 2011

suami , tak de kawan

Brad pitt, aku masih ingat, masa ko tercari -cari teman dalam kalangan blogger? Masa tu ko masih hijau lagi dalam dunia blog ni. Begitu jugak ngan suami akak, apa kata ko pergi teman kan dia kat rumah atas laut. Suami aku beruntung, sebab aku boleh tolong up kan dia punya website. Aku dulu merangkak-rangkak keseorangan mencari teman . Alhamdulillah, dengan usaha yang tak kenal jemu, dapat gak sebulan, 1 juta rupee dari Nuffnang hasil pengunjung aku yang terlampau unik 2000 3000 sehari(kirim salam malam-malam)



Antara kawan suami



Vernon kawan suami



Joran je ada, suami saya mana? Vernon je ada?



Hasil tangkapan suami and geng, ikan jenahak 11 ekor dan seekor ikan yu.



Anak suami, anak aku gak

Ikan yu, besar tak.Kalau nak masak kena buang kulit dia. Bila suami buang kulit, aku tunjuk caranya.Kena tunggu hari cutilah, masa kerja tak sempat.



Muka excited.



Terkejut betul muka Firdaus tu, first time nampak ikan yu.



Gembira tak terucap.

Senyum tapir : Kalau nak mencari teman , sila layari www.ikanbesar.com dah lebeh ni, aku pun pakai blogspot.

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina