Thursday, January 13, 2011

Tapak sulaiman

Stesyen minyak Petronas ni berhadapan ngan tadika Firduas. Nak bagi nasihat , siapa nak mengisi minyak kat sini, diharap ada perasaan lebih sabar dari biasa.. Siapa yang rasa ada panas baran , lebih baik beralih ke stesyen minyak lain. Banyak orang dah mengadu tentang hal ni, sedangkan memang dorang sedia maklum, aku ni, bukanlah pegawai khidmat pelanggan stesyen minyak tu.



Tak kira siang malam, mesti nampak banyak kenderaan kat situ.



Pelik, nak isi minyak motor pun kena tunggu lama.



Tempat pam punya banyak, tapi maintain sesak kat situ.



Aku tak tahulah, apa yang dorang buat kat dalam tu. Cashier perempuan dorang, , punyalah berlagak, rasanya cam nak sagat je muka dia. Nak kata muka cam Tyra Banks, cam langit ngan bumi, dia punya lagak , tak boleh tahan. Nak kira 3 barang punyalah lambat, yang buat aku geram, dia boleh tanya, nak plastik ke tak. Masalahnya, kalau aku bawak karung guni , tak pelah. Cam mana aku nak pegang roti, surat khabar ngan lain-lain tu. Ada akai ke tak?Kalau nak teka secara rambang pun, aku naik kereta, tak kan dia , tak nampak helmet kusam kat atas kepala aku tu.








maaf, mesin pengurut kaki aku ni, memang jenis yg paling lama. Aku rasa, dah tak de dipasaran cam ni.Berat cam batu. Biasalah, sekarang ni orang banyak mengunakan pengurut kaki yang ada infra red dan bermacam teknologi terbaru lagi. Biasalah makcik kan old fashion.

Kalau nak penat berdiri layan dorang tu, mesti tapak kaki sakitkan. Aku syor korang guna mesin urut kaki , dari tampal koyok kat tapak kaki. Ikut logik akal.


Senyum tapir : Selalunya, kalau umur dah meningkat, tapak kaki ngan kepala lutut mesti kerap sakit.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina