Thursday, February 10, 2011

48 jam berbagai berita

48 jam aku sibuk dari semalam.Kalau korang nak tahu , aku bukan setakat blogger picisan, aku jugak wartawan sebuah akhbar bahasa tamil. Suratkhabar apa, tak boleh cakap, bahaya.Penat membuat liputan sampai pukul 12 malam.Semua wartawan akhbar dan tv ada. Saja nak layan keranah geli-geli ahli politik.


Abang khalid pun ada. sempoi sambil berjalan makan limau, yang aku tak boleh belah bodyguard dia yang berbaju biru tu.


abang Khalid ngan Ronnie Liew di atas pentas.


Semua wartawan berkumpul, cam hawau, menghalang permandangan aku.


Rakyat jelata.


Rakyat jelata lagi.


Lampu dan rakyat jelata.


anak Karpal Singh dan setiausaha.


Orang yang seperti nama di atas.


anak sapa lah ni.cam kenal


Firdaus ngan ayah

Aku tercari-cari abang jib, kak ros, ngan abang nik aziz, tapi tak de.Hampa tak dapat interview dia.


aku terima kerongsang yang amat cantik, dan tak pernah miliki lagi. Ini adalah hadiah dari bonzer yang tersayang.


bonzer bagi.


hantu nak miliki jugak, tapi tak dapat.




bonzer aku pakai cantik tak.



bonzer aku pakai cantik tak. Terima kasih sayang dari makcik ye.

gua ada urusan gomen hari ni, nanti gua pergi blog korang.

Senyum tapir : jangan tanya pasal politik, aku tak sokong mana-mana. dorang naik pun , bukan bagi aku duit.aku kena kerja gak. jum pergi blog bonzer lagi baik.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina