Sunday, February 20, 2011

mafalasfas



Ikan merah goreng cili Kering + sos sili. Ini dah habis malas punya masakan.



Timun goreng ngan fucuk kering + suhun , sama gak malas punya style.

Hari minggu ni memang hari malaskan. Dari tengahari tadi dah lepak depan komputer, tapi malas pulak nak menaip. Kalau otak dah malas , jari pun malas segalanya malaslah. Masak pun malas, timun aku boleh masak, yang peliknya habis pulak dimakan firdaus. Ikan merah pun aku masak secara malasnya. Kadang-kadang masak yang malas tu laku je . Itu je lah aku boleh cerita dalam keadaan malas ni.


Senyum tapir : korang ada tak malas malas?soalan aku pun malaskan .hua hua hua
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina