Saturday, February 5, 2011

Makan atas tikar

Seharian cam dugong terdampar kat tepi pantai, dah malam baru teringat nak update gambar makan kat rumah MIL, malam tahun baru cina. Kalau sudi tengoklah gambar tungang langang yang aku tampal kat sini.




Rishan ngan ayah dia.



MIL(panggilan popo) ngan Firdaus.



Firdaus tengah bukak temberang , Jothi(anak adik ipar) pulak tukang dengar




Mak dia suapkan nasi kat dua orang ni. Firdaus tu ntah apa yang dia fikir sambil pandang Jothi.



Anak lelaki aku ni susah sangat kalau orang nak ambik gambar dia, mesti nak tutup muka. Sebelah tu bapa mertua aku.



Ayah Firdaus mengepit tiga orang budak dengan geramnya.



Adik ipar memangku Rishan(anak).Rishan ni tak berapa nak ngan orang lain.



Anak perempuan aku ni , tak sah kalau tak buat aksi juling mata kalau bergambar.



Firdaus tengah menepek kat ayah dia.



Firdaus ngan atuk.



MIL selalu masak sikit je, kalau dah habis baru masak lagi. Makan atas tikar best, sambil tonton TV. Rumah MIL flat je.



Baju merah ni, adik ipar.Sesekali makan berkumpul best.



Tengoklah anak aku ni, sempat lagi paling muka kearah lain, bila orang nak ambik gambar dia.


Harap maaf nama sesetengah individu yang kat dalam gambar tak dapat disebut, ditakuti ada orang yang mengoggle.

Abang Jib ngan kak ros kalau nampak mesti jeleskan.


Senyum tapir : Sekianlah cerita buat hari ni. Apasal aku ni asyik nak menyekemakan diri je.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina