Thursday, March 17, 2011

Mood=?
















Gambar awan kat di atas, semua diambil oleh suami petang semalam , mengunakan Handphone sony cybershot model lama.


Lepas ambik gambar, jom ke Fruity Bakery & Cafe located at Taman Chi Liung, Klang.




Tengok Firdaus makan nasi lemak.



Suami aku yang rajin menyuapkan Firdaus makan. Aku yang pemalas.







No giliran.



Firdaus yang sentiasa ceria bila masa makan.



Aku dan suami makan Laksa Thai



Senyum tapir :Kalau aku dalam mood jiwa kacau & serabut atau tak de mood nak update, tapi masih nak update, macam kat ataslah rupanya. Gambar di tepek ngan tak beberapa banyak ayat. Ayat pun skema. Kalau korang mood serabai masih nak update, apa tandanya?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina