Thursday, April 14, 2011

Lelaki bertuala putih

Salam hari khamis.........................sambungan pasal video semalam,aku nak tepek siri penangkapan lelaki bertuala putih tu.




Inilah orang-orang yang berjaya menangkap lelaki bertuala putih tu. Nengok cam mana kepayahan dorang dalam menjayakan misi penting tu. Tengok jangan tak tengok, dan enjoyyyyyyy.




sila gigit betis orang yang berlari tu..............







Budak lelaki berbetis gebu dah lari tinggalkan tempat kejadian, yes berjayaaaaaaaaaaaaaaaa, akhirnya , sila tengok ke bawah lelaki bertuala putih tu.

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

















Dia ni rupanya lelaki bertuala putih dalam video tu. Lepas ni hidup korang aman, tak de lagi tv siarkan video tu. Kalau dorang keluarkan gak, memang dorang dah senget.... ha ha ha ha
Bukan senang nak tangkap pelaku tu, sila ucap terima kasih pada Firdaus ngan ayah dia.


ta ti tu ta ti tu. Pendekkan entry ni , tapi padat.ingat kalau suka boleh hantar sms ke 2322232 tekan butang suka suka suka.

aku cau dulu.jumpa nanti petang ngan misteri lebih hangatttt.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina