Wednesday, May 4, 2011

cool, cool, cool

Salam hari rabu..............................hari ni cool ye.


Pagi lagi aku dah bangun duk baca baca dan baca hikayat sepohon Azadirachta indica yang mendiami Suicide park penulisnya wanita anoneemus ,memang aku suka sangat baca blog dia, tak tahu kenapa .Bila baca rasa cool je.

Tiba-tiba saja minda tanpa sedarku membayangkan Najib berserban tengah sembang ngan Nik Aziz , suruh dia tinggalkan DAP. Lepas tu Nik Aziz sound kat Najib balik, "ko tinggalkan MCA dulu, MCA ngan DAP 2 x 5 =10", maaf ye itu minda tanpa sedar ku menerawang jauh ke alam Suicide park kot. Betul kot 2 x 5 = 10 ; 5 x 2 = 10. hu hu tiba-tiba tak cool plak.

Jom layan minda sedar Firdaus tengah sibuk melayan buku yang yuyi beli hari tu.




Let's count.



Sukanya aku, dia dah pandai mengira dalam bahasa english.







Gara-gara nak hilangkan ruam, aku tepek ngan bedak berubat.



Muka benggang dah terlampau putih.







Hancur kalau suami aku tahu, muka Firdaus putih dibedakkan cam ni, hampehhh aku kena sound. Dia tak de ni boleh aku menepek kasi putih.

Ingat ye ibu ibu bapak bapak tanamkan minat anak anda suka membaca dari baby lagi, supaya dia minat membaca hingga dewasa. Jangan baca kisah politik sudeyy, terutama politik kat Malaysia ni , tak berkembang jahhh. Yang berkembang video hitam putih come back.ha ha ha .

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina